DEELNEMERS

Als je als deelnemer aankomt op het evenemententerrein wil je natuurlijk eerst je inschrijving afronden, je startpakket afhalen en een dinerbon voor de super gezellige afterparty regelen. Dit doen wij in twee stappen:

Stap

1

Meld je allereerst bij de “Deelnemersbalie” en ga in de juiste rij staan. Onze dames zullen hier je gegevens controleren en je vragen of je wilt blijven kamperen en of je blijft eten. Als je dit al eerder hebt aangegeven en betaald dan hebben wij de spulletjes al in jouw eigen envelopje gedaan.

Natuurlijk kan je ook na de wedstrijd beslissen of je blijft eten, maar het is handiger om vóór de wedstrijd consumptiemunten te kopen voor  €12,50. 

Bij het kopje “Avondprogramma” kan je lezen wat er allemaal op het menu staat… het wordt serieus goed! Voor erg weinig geld heb je dus na je wedstrijd echt een goed en gezellig happie eten. Vergeet ook de vrijdagavond en de zondagochtend niet te blokkeren in je agenda.

Stap

2

Check of de inhoud van je envelop compleet is, knoop je chip om je enkel en loop naar onze stifters die je startnummer op je arm stiften.

Stap

3

Ga naar de start en hou heel goed in de gaten wanneer je moet starten. We starten in groepen van 10 mensen, het kan dus snel gaan. Goed opletten geblazen dus!

Stap

4

Blijf lachen en geniet! 😉

KLAAR VOOR DE START?

Ja, maar knoop wel in je oren dat het:

  • Verplicht is dicht schoeisel te dragen tijdens de wedstrijd;
  • Je verplicht bent een badmuts te dragen.
  • Je geen wetsuit mag gebruiken (het is toch mooi weer).
  • En je niet mag duiken vanaf het start ponton en de eilanden (op straffe van diskwalificatie)!

TIJDSCHEMA

Tijdstip Activiteit
13:30-15:00 Aanmelding geopend (tot uiterlijk half uur voor de start)
15:30 Start Proloogronde (10 deelnemers elke 30 seconden)
v.a. 17:30 Bekendmaking Finalisten
18:00 Start Finaleronde snelste 20 dames
18:30 Start Finaleronde snelste 30 heren
21:30 Einde live muziek
Kamperen!